LUF och framtiden

Har nu arbetat i drygt en vecka som förbundssekreterare och det är fantastiskt roligt. Tyvärr åkt på en förkylning som hållit mig hemma i två dagar nu. Men förhoppningsvis kan jag bli frisk snart så jag slipper jobba hemifrån.

Jag kommer att fortsätta att blogga framöver, den senaste tiden har varit rätt inaktiv. Kanske en del av ett post-valrörelsesyndrom (har märkt att det är fler bloggar som varit lite halvaktiva nu efter valet). Hursomhelst, idag publicerade DN en artikel om de politiska ungdomsförbundens medlemsutveckling och LUF är bland de ungdomsförbund som ökar mest! Procentuellt är det bara Grön Ungdom som ökar mer än oss just nu. Det är otroligt roligt att så många strömmar in till LUF just nu.

Det märks också bland våra aktiviteter, kongressen som nyligen avslutades var den mest besökta kongressen sedan 1989 (enligt vad jag hört) och helgens basliberal är också fullbokad med engagerade liberaler. Ska bli otroligt att träffa alla LUFare från hela landet i helgen. LUF är verkligen på g och vår framtid ser grymt bra ut.

Ett svar to “LUF och framtiden”

  1. Härligt Christoffer, fortsätt blogga på! 😀

Kommentera

