Vind i seglen

Alliansen har fortsatt vind i seglen! Det är otroligt roligt, men fortfarande är ingenting avgjort! Det är fortfarande otroligt många osäkra väljare och vi måste kämpa in i det sista.

Tidigare idag (lördag) var jag och många andra på ett pepprally med Alliansens partiledare, och därefter ägnade jag tillsammans med ca 35 andra från LUF dagen åt att kampanja på olika håll runt om i Stockholm. Det är en härlig känsla nu, vi går frammåt, vi i LUF har många idéella som sliter dag ut och dag in för att vi ska vinna valet och göra Sverige till ett friare land.

Nu ska vi fortsätta dygnet runt för en liberal valseger. För min egen del ska jag sova lite, sedan ska jag till valstugan vid Brommaplan imorgon bitti.

Ett svar to “Vind i seglen”

  1. Anders Ljungberg Says:

    det är bra kämpa på nu gäller det

Lämna en kommentar